اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش شبکه های عصبی در متلب – مرور و حل مساله
مسیر آموزشی

آموزش شبکه های عصبی در متلب – مرور و حل مساله

599,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 599,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:محمدمهدی سوری5
  • زمان:7 ساعت و 20 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

انگیزه کار روی شبکه‌های عصبی مصنوعی که معمولا به آن‌ها شبکه‌های عصبی می‌گویند، از ابتدای پیدایش آن به این دلیل بوده است که مغز انسان به روشی کاملا متفاوت از رایانه‌های دیجیتال معمولی محاسبه می‌کند و کامپیوتر موازی (سیستم پردازش اطلاعات) این قابلیت را دارد که اجزای ساختاری خود را که به عنوان نورون‌ها شناخته می‌شوند، سازماندهی کند تا محاسبات خاصی مانند تشخیص الگو، درک و کنترل موتور را چندین برابر سریع‌تر از سریع‌ترین رایانه دیجیتال موجود امروزی انجام دهد. به عنوان مثال، بینایی انسان را در نظر بگیرید که یک وظیفه آن پردازش اطلاعات است. این وظیفه سیستم بصری است که نمایشی از محیط اطراف ما ارائه دهد و مهم‌تر از آن، ارائه اطلاعاتی است که برای تعامل با محیط نیاز داریم. در این آموزش سعی شده است با حل تمرین‌های بسیار در رابطه شبکه‌های عصبی تسلط دانشجویان در این درس بالا رفته و آن‌ها بتوانند در آزمون‌های دانشگاه نمره مناسبی گرفته و در مقالات از شبکه‌های عصبی استفاده کنند.
دوره آموزش شبکه های عصبی در متلب – مرور و حل مساله دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 7 ساعت و 20 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط محمدمهدی سوری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 599,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش شبکه های عصبی در متلب – مرور و حل مساله را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی