اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش طراحی سیستم تهویه داکت اسپلیت با کریر و اتوکد Carrier HAP و AutoCAD
مسیر آموزشی

آموزش طراحی سیستم تهویه داکت اسپلیت با کریر و اتوکد Carrier HAP و AutoCAD

990,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 990,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:سیاوش داوند0
  • زمان:6 ساعت و 32 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

خلاصه‌ای از آموزش بی‌شک داشتن مهارت طراحی سیستم‌های متنوع تهویه مطبوع برای هر فعال این حوزه ضروری است. برای طراحی سیستم تهویه مطبوع داکت اسپلیت علاوه بر تسلط بر نرم‌افزارهای اتوکد و هپ کریر، طراح باید جایگاه این سیستم را بین سایر سیستم‌های تهویه مطبوع درک کند و بر مباحث محاسبات کانال و لوله‌کشی، توانایی تحلیل کاتالوگ‌های فنی سازنده‌ها و دید اجرایی لازم برای این کار تسلط داشته باشد تا بتواند صفر تا صد این سیستم را طراحی کند. در این آموزش شما تمام مطالب ذکرشده را یاد خواهید گرفت و سعی بر این بوده که مجموعه کاملی از آموزش نرم‌افزارهای محاسباتی، ترسیم نقشه و مباحث علمی و عملی این سیستم، در یک آموزش آورده شود که با اتمام دوره این آموزش شما نه تنها قادر به طراحی سیستم تهویه داکت اسپلیت خواهید بود بلکه می‌توانید در بحث مشاوره، نظارت، نگهداری و تامین این سیستم هم وارد شوید و همین امر ورود به بازار کار فراگیر را سرعت می‌بخشد.
دوره آموزش طراحی سیستم تهویه داکت اسپلیت با کریر و اتوکد Carrier HAP و AutoCAD دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 6 ساعت و 32 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط سیاوش داوند مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 990,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش طراحی سیستم تهویه داکت اسپلیت با کریر و اتوکد Carrier HAP و AutoCAD را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی