اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش المپیاد ریاضی مبحث ترکیبیات – مرحله اول + نکات و حل نمونه سوالات
مسیر آموزشی

آموزش المپیاد ریاضی مبحث ترکیبیات – مرحله اول + نکات و حل نمونه سوالات

529,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: 529,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:ستار زواری4.8
  • زمان:6 ساعت و 20 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

المپیاد در کشور ما علاوه بر ایجاد چندین مزیت برای افراد، ‌می‌تواند مسیری متفاوت با کنکور برای ورود به دانشگاه باشد. مسیری که عمیق شدن و هدف‌مندتر شدن دانش را به دنبال دارد. المپیاد ریاضی یکی از محبوب‌ترین المپیادها است که از سال ۱۳۶۳ تا کنون هر سال برگزار می‌شود. با ارائه این درس سعی داریم با بالا بردن روحیه علمی، استقامت و شهامت دانش آموزان در حل مسئله، مقدمات حضور موثر در عرصه رقابت‌های ملی و بین‌المللی را فراهم آوریم. این فرادرس قابل‌ استفاده برای تمامی دانش‌آموزان است و مباحث المپیاد ریاضی از سطح مقدماتی تا پیشرفته به‌ صورت گام‌به‌گام تدریس می‌شود.
دوره آموزش المپیاد ریاضی مبحث ترکیبیات – مرحله اول + نکات و حل نمونه سوالات دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 6 ساعت و 20 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط ستار زواری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 529,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش المپیاد ریاضی مبحث ترکیبیات – مرحله اول + نکات و حل نمونه سوالات را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی