اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش صندوق درآمد ثابت در بورس
مسیر آموزشی

آموزش صندوق درآمد ثابت در بورس

499,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 499,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

برای یک سرمایه‌گذار، تسلط بر ریسک‌ها، آشنایی با روش‌های سرمایه‌گذاری و کسب سود مضاعف از صندوق‌های درآمد ثابت در بورس، ضروری است. همچنین برای موفقیت در بازار، نیاز است سرمایه‌گذار با روش‌های کسب درآمد پایدار به همراه کنترل ریسک آشنایی داشته باشد و صندوق‌های برتر را با روش‌های منطقی شناسایی کند. پس از دیدن این فرادرس، مهارت‌های لازم برای کسب سودهای بهتر از سپرده‌ها را به دست خواهید آورد؛ همچنین می‌توانید با شناسایی روش‌های مختلف برای سرمایه‌گذاری روی انواع صندوق‌ها و استفاده از استراتژی‌های مختلف، بازدهی را بیشتر کنید.
دوره آموزش صندوق درآمد ثابت در بورس دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 26 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط محمدصادق میرزائی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 499,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش صندوق درآمد ثابت در بورس را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی