اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش دوخت کفش چرم دست دوز
مسیر آموزشی

آموزش دوخت کفش چرم دست دوز

499,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: 499,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:محمد بهلولی0
  • زمان:5 ساعت و 42 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

تلاش ما در این فرادرس بر این است که تمرکز، بیشتر بر روی موضوعات عملی باشد و تنها به مباحث تئوری پرداخته نشود. در شرایط کنونی، بهره‌مندی افراد از آموزش‌های حرفه‌ای و یادگیری مهارت‌های مربوط به هنر و فنی حرفه‌ای، مانند آموزش کفش و موارد مشابه آسان‌ترین و مستقیم‌ترین راه برای پیشرفت و کسب درآمد است. یادگیری و کاربرد هنرهای دستی در پرورش و شکوفایی خلاقیت و ذوق هنری افراد از اهمیت و ارزش بالایی برخوردار است و افرادی که در پی مهارت‌آموزی، شکوفایی استعدادها، پرورش خلاقیت و کسب درآمد هستند، می‌توانند با یادگیری هنر ساده و زیبای کفش‌دوزی به این مورد دست پیدا کنند.
دوره آموزش دوخت کفش چرم دست دوز دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت و 42 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط محمد بهلولی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 499,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش دوخت کفش چرم دست دوز را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی