اطلاعات دوره
کارگاه کاربردی دیجیتال مارکتینگ (دوره اول)
مسیر آموزشی

کارگاه کاربردی دیجیتال مارکتینگ (دوره اول)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:3 نظر5
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:بابک بنیادی5
  • زمان:53 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

نخستین جلسه از دوره کاربردی دیجیتال مارکتینگ مرکز توانمندسازی و تهسیل‌گری کسب و کارهای نوپای فاوا در باشگاه دانشجویان دانشگاه تهران برگزار شد. با ظهور تبلیغات آنلاین، شرکت‌ها می‌توانند علاوه بر تبلیغات هدفمند برای مخاطبان خاص، رسانه مناسبی را انتخاب کنند و با کم‌ترین هزینه ممکن علاوه بر جذب مشتری برای بهبود برند خودشان نیز تلاش کنند. نوزدهم مردادماه 95 اولین جلسه از دوره کاربردی دیجیتال مارکتینگ توسط «مرکز توانمندسازی و تسهیل‌گری کسب‌وکارهای نوپای فاوا» و با همکاری کانون کارآفرینی دانشگاه تهران از ساعت ۱۵ تا ۲۰ در باشگاه دانشجویان این دانشگاه برگزار شد و بابک بنیادی به‌منظور رسیدن به یک زبان مشترک، اکثر زمان جلسه را به توضیحاتی در زمینه مبانی بازاریابی، برندسازی، سئو و بازاریابی دیجیتال اختصاص داد.
دوره کارگاه کاربردی دیجیتال مارکتینگ (دوره اول) دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 53 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط بابک بنیادی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره کارگاه کاربردی دیجیتال مارکتینگ (دوره اول) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازاریابی سراسر اینترنت را در صفحه بازاریابی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

کاربر مکتب‌خونه

بسیار سریع و آسان و همچنین با تسلط کامل موضوع های مختلفی در این زمینه رو بیان کردن ممنون از سایت خوبه مکتب خونه

افسانه

+سریع +مسلط به موضوع +مثال های ملموس _بخش هایی که برش خورده باعث از بین بردن انسجام و نظم مطالب شده ولی در کل مفید بود سپاس

مهران

بسیار ممنون اطلاعات خوب و پایه ای رو به صورت خلاصه گفتن

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی