اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش ادغام یا Merge مرج سلول ها در اکسل (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش ادغام یا Merge مرج سلول ها در اکسل (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

ادغام یا Merge سلول‌ها در اکسل قابلیتی است که با آن می‌توان دو یا چند سلول مجاور را باهم ترکیب کرد. استفاده از دغام سلول‌ها در اکسل به منظور ایجاد ساختار منظم‌تر و بهبود خوانایی داده‌ها دارای کاربردهای متعددی است. اولا، می‌توان از آن برای ایجاد عناوین بزرگتر و جذاب‌تر برای ستون‌ها یا ردیف‌های داده‌ها استفاده کرد. همچنین، با ادغام سلول‌ها می‌توان داده‌ها را بر اساس گروه‌بندی‌ها یا دسته‌بندی‌های مختلف مرتب کرده و خوانایی صفحه اکسل را افزایش داد. از جمله محدودیت‌های ادغام سلول‌ها می‌توان به امکان ناتوانی در ویرایش سلول‌های ادغام شده اشاره کرد، به‌طوری که برای تغییر محتوای آن‌ها باید سلول‌ها را تقسیم کنید. همچنین، لازم است پیش از دغام سلول‌ها اثرات آن بر فرمول‌ها و ارجاعات سلولی را در صفحه گسترده مورد بررسی قرار داده و مطمئن شوید که نمودارها و جداول محوری تحت تاثیر قرار نمی‌گیرند.
دوره آموزش ادغام یا Merge مرج سلول ها در اکسل (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 19 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط امیررضا نیک‌خواه مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ادغام یا Merge مرج سلول ها در اکسل (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی