اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
تبدیل اعداد انگلیسی به فارسی در اکسل (رایگان)
مسیر آموزشی

تبدیل اعداد انگلیسی به فارسی در اکسل (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

اکسل به عنوان یک نرم‌افزار محبوب و قدرتمند در سراسر جهان مورد استفاده قرار می‌گیرد. با تغییر زبان اعداد در اکسل، مشکلات کم‌تری برای محاسبات و فرمول‌نویسی، خواهیم داشت. به این ترتیب، در اسنادی که به زبان فارسی هستند نیز هماهنگی بهتری ایجاد می‌شود. از جمله مزایای تبدیل اعداد به فارسی در اکسل می‌توان به دسترسی آسان‌تر برای کاربران فارسی‌زبان، تسهیل در فهم داده‌ها، تسهیل در ارتباطات و گزارش‌دهی، رفع ابهامات و خطاها و پشتیبانی از استانداردها و رویکردهای ملی، اشاره کرد. در این فرادرس به زبان ساده، سریع و آسان یاد خواهید گرفت که چطور اعداد را در اکسل به فارسی تبدیل و استفاده کنید و به این ترتیب، پروژه‌های خودتان را با دیگران به اشتراک بگذارید.
دوره تبدیل اعداد انگلیسی به فارسی در اکسل (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 12 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط امیررضا نیک‌خواه مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره تبدیل اعداد انگلیسی به فارسی در اکسل (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی