اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
گوگل ترنسلیت چیست؟ + آموزش تکنیک و ترفندهای مترجم گوگل (رایگان)
مسیر آموزشی

گوگل ترنسلیت چیست؟ + آموزش تکنیک و ترفندهای مترجم گوگل (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

گوگل ترنسلیت (Google Translate)، یکی از قوی‌ترین سرویس‌های گوگل برای ترجمه متون در زبان‌های مختلف است که به صورت رایگان در اختیار عموم قرار گرفته و می‌توانند بدون پرداخت هیچگونه حق امتیازی، از آن استفاده کنند. ترجمه متون از یک زبان به زبان دیگر، معمولا کاری سخت محسوب می‌شود که انجام آن، نیازمند صرف هزینه است. با استفاده از ابزار رایگان گوگل ترنسلیت، هر کاربری می‌تواند در مدت زمان بسیار کوتاهی، متن مورد نظر خود را از هر زبانی به هر زبان دیگر، ترجمه کند. سهولت استفاده از این مترجم آنلاین، آنقدر زیاد است که کاربرها را از هر مترجم دیگری بی‌نیاز می‌کند. همچنین، استفاده از گوگل ترنسلیت، در تمامی پلتفرم‌های متصل به اینترنت قابل انجام است و این سادگی دسترسی، یکی از مهم‌ترین ویژگی آن و یک از عوامل محبوبیت این ابزار به شمار می‌رود. در این آموزش، ابتدا با گوگل ترنسلیت (Google Translate) آشنا می‌شویم و یاد می‌گیریم که چطور می‌توان از آن برای ترجمه کلمه، عبارت یا یک متن طولانی استفاده کرد. در ادامه به ویرایش یک نمونه ترجمه که اشتباه به نظر می‌رسد می‌پردازیم و روش کپی کردن یا اشتراک‌گذاری ترجمه را یاد می‌گیریم. در ادامه با قابلیت‌های جذاب دیگری در گوگل ترنسلیت، مانند استفاده از قلم نوری برای نوشتن متن مورد نظر، استفاده از میکروفن برای بیان عبارت مورد نظر یا استفاده از تصویر حاوی متن دلخواه برای ترجمه در گوگل ترنسلیت آشنا می‌شویم و یاد می‌گیرذیم که چطور می‌تون فایل متنی را به عنوان ورودی به گوگل ترنسلیت داد و ترجمه آن را دریافت کرد.
دوره گوگل ترنسلیت چیست؟ + آموزش تکنیک و ترفندهای مترجم گوگل (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 19 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط سجاد سلطانیان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره گوگل ترنسلیت چیست؟ + آموزش تکنیک و ترفندهای مترجم گوگل (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی