اطلاعات دوره
آموزش اصول شبکه (Network+)
مسیر آموزشی

آموزش اصول شبکه (Network+)

293,400 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: 293,400 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

کاربرد دوره آموزش نتورک پلاس چیست؟ در دنیایی که شبکه‌های کامپیوتری کل دنیا را فراگرفته‌اند، آموزش شبکه آینده شغلی را تضمین می‌کند. آموزش نتورک پلاس آغاز راه آموزش شبکه است. راه‌اندازی شبکه برای استفاده اشتراکی از اینترنت خانگی و دسترسی به فایل‌های مشترک، تا برپایی کلاستری از کامپیوترها برای استفاده از منابع مشترک و تعامل برای حل مسائل پیچیده کاربرد دارد. کمتر جایی را پیدا می‌کنید که نیاز به برپایی نوعی از شبکه‌های کامپیوتری نداشته باشند. آموزش شبکه‌های کامپیوتری مفاهیم اساسی و پیشرفته شبکه‌ها و ارتباطات داده‌ها (DCN) را ارائه می‌دهد. یک شبکه کامپیوتری مجموعه‌ای از دستگاه‌های متصل از طریق لینک‌هاست. یک گره (نود) می‌تواند یک کامپیوتر، پرینتر یا هر وسیله دیگری باشد که بتواند داده‌ها را دریافت و ارسال کند. لینک‌های اتصال گره‌ها به‌عنوان کانال‌های ارتباطی شناخته می‌شوند. در آموزش شبکه ابتدا باید اصول ارتباط داده و شبکه‌های کامپیوتری را بیاموزید و همچنین در مورد مفاهیم مختلفی راجع به آن‌ها اطلاعاتی کسب کنید. مهندسی شبکه یک کار پیچیده است که شامل نرم‌افزار، سیستم‌عامل، مهندسی سطح تراشه، سخت‌افزار و پالس‌های الکترونیکی می‌شود. برای سهولت در آموزش شبکه، کل مفهوم شبکه را به چندلایه تقسیم می‌کنند. هر لایه به یک کار اختصاص می‌یابد و از سایر لایه‌های مستقل کار می‌کند. از جمله وظایف مدیران شبکه در سطوح مختلف که در دوره آموزش شبکه به آن می‌پردازیم، عبارت‌اند از: ·        اطلاع از طرز کار پروتکل‌های مختلف شبکه ·        نحوه پیاده‌سازی و تنظیم آن برای خدمت‌رسانی به گره‌های شبکه ·        یافتن ریشه مشکلات متداول موجود در شبکه‌ها و رفع آن‌ها ·        در نهایت برقراری امنیت شبکه‌های کامپیوتری اگر به آموزش شبکه علاقه‌مندید بهتر است از آموزش نتورک پلاس شروع کنید. چراکه دوره‌های آموزش نتورک پلاس مهارت شما را ابتدا در طراحی و اجرای شبکه‌های پایه افزایش می‌دهد و مسیر آموزش شبکه را برایتان راحت‌تر می‌کند. ازآنجایی‌که نیاز به نیروی متخصص در زمینه شبکه در تمامی شرکت‌ها اعم از فعال در زمینه‌‌های مرتبط با کامپیوتر و فناوری اطلاعات یا غیره، در داخل و خارج از کشور وجود دارد، دوره نتورک پلاس بسیار اهمیت یافته است. همچنین فعالان حوزه‌های مختلف فناوری اطلاعات مثل برنامه‌نویسان وب، متخصصان داده و رایانش ابری و تمام کسانی که نیاز به انجام وظیفه‌ای روی چند گره مرتبط به هم دارند نیز می‌توانند با شرکت در دوره آنلاین network+، مشکلات متداول را سریع‌تر کشف کرده و وقت کمتری برای بررسی علت عدم برقراری ارتباط صرف کنند. هدف از یادگیری دوره آموزش نتورک پلاس چیست؟ نتورک پلاس یک دوره آموزش کوتاه‌مدت است که در طول آن تمام مفاهیم و مبانی آموزش شبکه‌های کامپیوتری را فرامی‌گیرید. با کمک نتورک پلاس و آموزش مقدماتی شبکه می‌توانید به دنیای بی‌انتهای شبکه وارد شوید و تخصص خود را در این زمینه ارتقا دهید. هدف از شرکت در دوره آموزشی نتورک پلاس تربیت کردن متخصصان شبکه است که صفر تا صد نتورک پلاس را به‌خوبی یاد بگیرند. دوره آموزش نتورک پلاس مناسب چه کسانی است؟ ·        دانشجویان و فارغ‌التحصیلان مهندسی کامپیوتر ·        علاقه‌مندان به شبکه که دوست دارند در این حوزه فعالیت کنند. ·        متخصصان شبکه ·        تمام کسانی که در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات فعالیت دارند. بیشتر بدانید
دوره آموزش اصول شبکه (Network+) دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 19 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط ابوالفضل کاظمی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 293,400 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش اصول شبکه (Network+) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های شبکه و امنیت سراسر اینترنت را در صفحه شبکه و امنیت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

سورنا

به شخصه لذت بردم ار مطالب و نحوه تدرس تا به اینجای کار.

بهروز

من با این قصد که با مفاهیم ابتدایی شبکه آشنا بشم توی این دوره شرکت کردم و باید بگم که با یه مقدار تحقیقات اضافه در کنار مطالب ارائه شده کاملاً‌به اون چیزی که می خواستم رسیدم. در مورد دوره هم باید بگم که در ابتدا خیلی عالی بود اما هر چقدر به انتهای دوره نزدیک می شدیم یه عجله ای تو ارائه مطالب مشاهده می شد و مثل اوایل خیلی عمقی روی مباحث وقت گذاشته نمی شد. اما با تمام این موارد دوره از لحاظ آشنایی مقدماتی با اصول شبکه خیلی خوب و مدرس هم مشخصاُ تسلط بالا و بیان مناسبی داشتن.

لاله

مطالب بسیار متنوع و کاربردی بود. اسلایدها خیلی زیبا و گویا و تدریس هم عالی و از پایه هست. برای این دوره با رم 4 نمیشه سناریوهای دروس را پیش برد و اگر بخواهید عملی کار کنید رم 8 (برای اجرای حداقلی) به بالا نیاز هست.

محمد رضا

سلام در توضیحات اعلام کردید که پیشنیاز لازم نیست ولی تا لینوکس بلد نباشید نمیشه یاد گرفت منم بابت این نا امید شدم حداقل از مکتب خونه انتظار نداشتم

ریحانه

بنظرم خیلی عالی بود. مباحثی مثل این مبحث شبکه، بسیار گسترده هستند و شما اگر بخواین دنبال دوره ای باشین که همه چیز رو صفر تا صد و کامل توضیح بده، فکر نمیکنم بتونین به راحتی پیدا کنین. برای اینطور مباحث باید دنبال دوره ای بود که بتونه مفاهیم کلی رو به خوبی بهتون آموزش بده، در این صورت شما میتونین با فهم کلیات، به تنهایی وارد جزئیات بشین و منابع موجود رو مطالعه کنین و به جزئیات بیشتر پی ببرین. همچنین با دیدن این دوره و انجام پروژه های خوب و دقیقش میتونین متوجه بشین که آیا مبحث شبکه مبحث مورد علاقه شماست یا نه. در آخر تشکر میکنم از مکتب خونه و استاد کاظمی گرامی. موفق و سربلند باشید.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی