اطلاعات دوره
سیاست و روابط خارجی در عصر پهلوی
مسیر آموزشی

سیاست و روابط خارجی در عصر پهلوی

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.7/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

این درس به تحلیل و نقد نظریه رایج پیرامون به قدرت رسیدن رضاشاه پهلوی و برخی از اعمال عمده او می‌پردازد.
دوره سیاست و روابط خارجی در عصر پهلوی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 7 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط صادق زیباکلام منفرد مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره سیاست و روابط خارجی در عصر پهلوی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازارهای مالی سراسر اینترنت را در صفحه بازارهای مالی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

کاربر مکتب‌خونه

سلام و عرض ادب و احترام چنانچه در ضبط برنامه های بعدی به کیفیت صدا بیشتر توجه شود بهتر است . در مجموع مکتب خونه کاری بسیار قابل تحسین است و افزون شدن کلاسها گامی است بلند بسوی گسترش علم و آگاهی ، بنده با شوق فراوان به این دروس توجه می کنم و مشوقی است برای مطالعه . آرزوی سلامت و موفقیت برای عزیزان دست اندرکار دارم .

کاربر مکتب‌خونه

برای اولین درکلاسهای شما شرکت میکنم ودانشجوی کارشناسی ارشدعلوم سیاسی دانشگاه آزاداسلامی تهران جنوب هستم.امیدوارم برداشته هایم درموردعلوم سیاسی افزوده شود.باتشکر

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی