اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش ساخت موکاپ مهر ژلاتینی در فتوشاپ (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش ساخت موکاپ مهر ژلاتینی در فتوشاپ (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

موکاپ (Mockup) که به آن نمونه اولیه تصویری یا پیش‌نمایش گرافیکی نیز گفته می‌شود، در واقع فایل‌های گرافیکی هستند که طراحان و گرافیست‌ها از آن‌ها برای نمایش ظاهری نهایی یک طرح یا محصول در شرایط واقعی استفاده می‌کنند. موکاپ‌ها معمولا به صورت لایه‌باز (PSD) هستند. موکاپ مهر ژلاتینی، طرح گرافیکی است که طراحان می‌توانند با استفاده از آن، پیش‌نمایشی از مهر خود را قبل از چاپ نهایی به نمایش بگذارند. یادگیری ساخت موکاپ مهر ژلاتینی در Photoshop برای افرادی که به طراحی گرافیک و هویت بصری علاقه‌مند هستند، مناسب است. در این آموزش با استفاده از نرم‌افزار فتوشاپ به ساخت موکاپ مهر با طرح ژلاتین می‌پردازیم تا بتوانیم مهر‌هایی که طراحی می‌کنیم را در این موکاپ قرار دهیم و به نمایش بگذاریم.
دوره آموزش ساخت موکاپ مهر ژلاتینی در فتوشاپ (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 27 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط امیررضا نیک‌خواه مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ساخت موکاپ مهر ژلاتینی در فتوشاپ (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی