اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش آپدیت و بهینه سازی سخت افزار با درایور ریوایور Driver Reviver در ویندوز (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش آپدیت و بهینه سازی سخت افزار با درایور ریوایور Driver Reviver در ویندوز (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

چه سیستم عامل ویندوز و چه سایر سیستم عامل‌ها، برای برقراری ارتباط و کنترل قطعات سخت‌افزاری نیاز به یک سری نرم‌افزار به نام درایور (Driver) دارند. در حقیقت هر قطعه سخت‌افزاری در کامپیوتر دارای درایوری است که در سیستم عامل نصب شده و باعث برقراری ارتباط و کنترل آن قطعه توسط سیستم عامل می‌شود. اما همیشه برای بهبود عملکرد یک قطعه و همچنین افزایش کارایی آن باید نسخه‌های جدید درایور آن را در سیستم عامل نصب کرد. نرم‌افزارهای زیادی وجود دارند که پروسه دانلود و نصب جدیدترین درایورهای سالم و صحیح برای قطعات را انجام می‌دهند. از بین این نرم‌افزارها می‌توان به Driver Reviver اشاره کرد. این نرم‌افزار در کم‌ترین زمان ممکن، تمامی درایورهای سیستم شما را بروز می‌کند. در این آموزش فرا خواهید گرفت که در وهله اول به چه چیزی در محیط سیستم عامل، درایور می‌گویند، کاربرد آن داخل سیستم عامل چیست و در ادامه درایور ریوایور را خدمت شما معرفی می‌کنیم و نحوه استفاده از ان را شرح می‌دهیم و مزیت‌ها و معایب آن را بررسی می‌کنیم.
دوره آموزش آپدیت و بهینه سازی سخت افزار با درایور ریوایور Driver Reviver در ویندوز (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 40 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط حامد روشن قیاس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش آپدیت و بهینه سازی سخت افزار با درایور ریوایور Driver Reviver در ویندوز (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی