اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش موقعیت یابی برند Brand Positioning (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش موقعیت یابی برند Brand Positioning (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

موقعیت‌یابی یا جایگاه‌یابی برند (Brand Positioning)، فرایندی است که به وسیله آن یک برند در ذهن مخاطب خود جایگاه و هویت منحصربه‌فردی پیدا می‌کند. این امر به وسیله تعریف و تبیین ویژگی‌ها، ارزش‌ها و مزیت‌های رقابتی برند انجام می‌شود و به مخاطبان کمک می‌کند تا برند را از سایر رقبا متمایز کنند. هدف اصلی از موقعیت‌یابی برند، ایجاد یک درک روشن و مثبت از محصولات یا خدمات برند در ذهن مشتریان است تا بتوانند برند را به سرعت تشخیص داده و به آن اعتماد کنند. یکی از اجزای کلیدی در موقعیت‌یابی برند، خلق یک پیشنهاد منحصر به فرد (Unique Selling Proposition یا USP) است. USP، به معنای ویژگی یا مزیتی است که برند را از دیگر رقبا متمایز می‌کند. این مزیت می‌تواند در کیفیت محصول، خدمات مشتریان، قیمت، نوآوری و یا هر عامل دیگری باشد که ارزش بیشتری را به مشتریان ارائه می‌دهد. داشتن یک USP قوی، به برند کمک می‌کند تا در بازار شلوغ و رقابتی برجسته‌تر شود. در این آموزش به آشنایی با مبانی موقعیت یابی برند، ایجاد یک Brand Positioning و بررسی نمونه‌های مختلف می‌پردازیم.
دوره آموزش موقعیت یابی برند Brand Positioning (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 12 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط امیررضا نیک‌خواه مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش موقعیت یابی برند Brand Positioning (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی