اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش ماژول ESP مبدل USB به سریال + برنامه ریزی و ارتباط یو اس بی
مسیر آموزشی

آموزش ماژول ESP مبدل USB به سریال + برنامه ریزی و ارتباط یو اس بی

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:مهرگان غیبی0
  • زمان:46 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

پروگرام ESP به معنای برنامه‌نویسی یا بارگذاری کد به ماژول‌های ESP است. ماژول‌های ESP اغلب به ماژول‌های وای‌فای مبتنی بر میکروکنترلرهایی مانند ESP8266 یا ESP32 اشاره دارد. این ماژول‌ها از قدرت پردازشی قوی و امکانات شبکه وای‌فای برخوردارند و معمولا برای اتصال به شبکه‌های بی‌سیم و کاربردهای اینترنت اشیا (IoT) استفاده می‌شوند. برنامه‌نویسان از زبان‌هایی مانند C++‎ و Python برای نوشتن کدهای مورد نیاز برای این ماژول‌ها استفاده می‌کنند و سپس آن‌ها را با استفاده از بردهای مبدل USB به سریال به ماژول‌های ESP برنامه‌ریزی می‌کنند. کسب مهارت ساخت برد مبدل USB به سریال برای برنامه‌ریزی و پروگرام ESP، به کسانی که با مفاهیم برنامه‌نویسی و الکترونیک کار می‌کنند، کمک می‌کند تا درک کنند که چگونه می‌توان از برد مبدل USB به سریال برای ارتباط با میکروکنترلر ESP استفاده کرد. مبحث ساخت برد مبدل USB به سریال برای برنامه‌ریزی و پروگرام ESP، مبحثی پایه‌ای برای فعالیت‌های بعدی الکترونیکی و برنامه‌نویسی میکروکنترلرهای ESP است. با یادگیری این مفاهیم، متخصصین می‌توانند در پروژه‌های خود از ESP استفاده کرده و به سرعت به نتایج مطلوب برسند. تسلط بر این مباحث می‌تواند در حوزه‌های مختلف تحصیلی، اشتغال، و کارآفرینی مفید و تاثیرگذار باشد.
دوره آموزش ماژول ESP مبدل USB به سریال + برنامه ریزی و ارتباط یو اس بی دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 46 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط مهرگان غیبی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ماژول ESP مبدل USB به سریال + برنامه ریزی و ارتباط یو اس بی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی