اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش میکروفریم ورک فلسک در پایتون – طراحی وب اپلیکیشن با Flask
مسیر آموزشی

آموزش میکروفریم ورک فلسک در پایتون – طراحی وب اپلیکیشن با Flask

499,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: 499,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:علی دژبرد4.9
  • زمان:3 ساعت و 54 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

پایتون زبان برنامه‌نویسی است که سرعت توسعه بالا و سهولت یادگیری آسانی دارد و برای توسعه‌دهندگان در زمینه‌های مختلف گزینه‌ای ایده‌آل و مناسب است. اگر به توسعه سمت سرور وب علاقه دارید و در حال توسعه یک برنامه وب پایتونی هستید، به احتمال زیاد برای این‌کار از یک فریم‌ورک استفاده می‌کنید. توسعه وب پایتونی در اغلب شرکت‌های برنامه‌نویسی جایگاه خاص خود را دارد. فلسک یک فریم‌ورک وب پایتونی است که ویژگی‌های مهمی را به عنوان یک انتخاب جذاب برای توسعه دهندگان دارد. با توجه به سرعت و سهولت توسعه، در این آموزش مفاهیم فلسک از ابتدا را برای توسعه وب خواهیم آموخت بطوریکه توانایی توسعه وب با فلسک را کسب خواهیم کرد. در این آموزش علاوه بر فلسک مقداری هم از مباحث HTML مرور می‌شود که اولین نیاز توسعه وب است.
دوره آموزش میکروفریم ورک فلسک در پایتون – طراحی وب اپلیکیشن با Flask دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 54 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط علی دژبرد مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 499,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش میکروفریم ورک فلسک در پایتون – طراحی وب اپلیکیشن با Flask را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی