اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش آسیب در آباکوس Abaqus  – شبیه سازی شکست و تخریب
مسیر آموزشی

آموزش آسیب در آباکوس Abaqus – شبیه سازی شکست و تخریب

790,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 790,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:رضا احمدی5
  • زمان:3 ساعت و 15 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

معیار آسیب در تحلیل المان محدود، یک جنبه بسیار حیاتی است که برای مهندسان در طراحی و ارزیابی سازه‌ها و قطعات تعیین می‌شود. پرداختن به این موضوع و یادگیری معیارهای آسیب اهمیت بسیار زیادی دارد. یکی از دلایل اصلی این که مهندسان نیاز به یادگیری معیارهای آسیب دارند، این است که این معیارها به آن‌ها اطلاعاتی درباره استحکام و پایداری سازه‌ها و قطعات می‌دهد. با استفاده از این معیارها، می‌توان به صورت دقیق‌تر و با اطمینان بیشتری پیش‌بینی کرد که نقاطی از سازه یا قطعه‌ای آسیب می‌بینند یا از نظر استحکام به مشکل برمی‌خورند. این اطلاعات حیاتی برای افزایش ایمنی و دوام سازه‌ها است.
دوره آموزش آسیب در آباکوس Abaqus – شبیه سازی شکست و تخریب دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 15 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط رضا احمدی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 790,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش آسیب در آباکوس Abaqus – شبیه سازی شکست و تخریب را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی