اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش روش تحلیل ساختاری در آینده پژوهی با نرم افزار میک مک MICMAC
مسیر آموزشی

آموزش روش تحلیل ساختاری در آینده پژوهی با نرم افزار میک مک MICMAC

299,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 299,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:زهرا سوادکوهی0
  • زمان:1 ساعت و 5 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

شناخت آینده، همواره یکی از دغدغه‌‌های انسان از زمان‌‌های قدیم بوده است، که با پیشرفت علوم و فنون مختلف، راه‌‌هایی برای شناخت و درک آینده در قالب علم آینده‌پژوهی، شکل گرفته است. روش تحلیل ساختاری که برای تحلیل روابط بین متغیرها در ابعاد گسترده به کار می‌‌رود، یکی از روش‌‌های پرکاربرد، در آینده‌پژوهی به حساب می‌‌آید و نرم‌افزار میک‌مک (MICMAC) از جمله بهترین نرم‌افزارهای تحلیل ساختاری به شمار می‌‌رود. هدف از این فرادرس، آشنایی با علم آینده‌پژوهی و یادگیری چگونگی آینده‌نگاری با استفاده از نرم‌افزار میک‌مک (MICMAC) است.
دوره آموزش روش تحلیل ساختاری در آینده پژوهی با نرم افزار میک مک MICMAC دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 5 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط زهرا سوادکوهی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 299,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش روش تحلیل ساختاری در آینده پژوهی با نرم افزار میک مک MICMAC را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی