اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
​آموزش گذاشتن لوگو روی عکس​ با فتوشاپ + واترمارک با پترن (رایگان)
مسیر آموزشی

​آموزش گذاشتن لوگو روی عکس​ با فتوشاپ + واترمارک با پترن (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:زهره معزز5
  • زمان:11 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

لوگو یا نشان تجاری، عنصری گرافیکی است که نمایانگر هویت بصری یک برند، شرکت یا سازمان است. هدف اصلی آن، ایجاد شناخت و تمایز برای یک برند در میان رقبا است. لوگو به صورت نماد و نشانه یا با تایپوگرافی خاص طراحی می‌شوند که شامل اشکال، رنگ‌ها و فونت‌های منحصر به فردی هستند. واترمارک، یک علامت یا تصویر نیمه شفاف است که روی عکس‌ها، ویدئوها، یا اسناد دیجیتالی قرار می‌گیرد و نشان‌دهنده مالکیت یا حق کپی‌رایت آن‌ها است. هدف اصلی استفاده از واترمارک، جلوگیری از سرقت محتوای دیجیتال و تضمین این است که سازنده اصلی اثر مشخص باشد. واترمارک‌ها عمدتا شامل لوگوها، نام‌ها، تاریخ‌ها یا هر نوع اطلاعات متنی دیگری هستند که به نحوی به محتوای اصلی اضافه می‌شوند. اگر برای وب‌سایت یا شبکه‌های اجتماعی تولید محتوا می‌کنید حتما نیاز دارید که روی عکس لوگو و واترمارک بگذارید و از سوء‌استفاده‌های احتمالی مربوط به مسائل کپی‌رایت جلوگیری کنید. واترمارک این اطمینان را ایجاد می‌کند که استفاده غیرمجاز از محتوای مورد نظر پیامدهای قانونی به همراه دارد. این امر به ویژه برای تصاویری که در اینترنت منتشر می‌شوند مهم است و موتورهای جست‌وجویی مانند گوگل نیز به این موضوع اهمیت می‌دهند. در این آموزش، یاد می‌گیریم چطور با استفاده از ابزارها و پنجره‌های متفاوت در فتوشاپ نام برند را به صورت واترمارک بر روی عکس‌ها قراردهیم. هدفه این آموزش ارائه نکات به صورت آسان، سریع و کاربردی است.
دوره ​آموزش گذاشتن لوگو روی عکس​ با فتوشاپ + واترمارک با پترن (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 11 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط زهره معزز مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره ​آموزش گذاشتن لوگو روی عکس​ با فتوشاپ + واترمارک با پترن (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی