اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش انتخاب طبیعی در تکامل موجودات زنده (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش انتخاب طبیعی در تکامل موجودات زنده (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:مهتاب زارع0
  • زمان:22 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

پیدایش حیات بر روی کره زمین همواره برای بشر موضوعی قابل توجه بوده است. دانشمندان از دیرباز درباره اینکه چگونه موجودات زنده به وجود آمده‌اند، تنوع یافته‌اند و در زمین پراکنده شده‌اند، علاقه‌مند بوده و به مطالعه پرداخته‌اند و بی‌شک یکی از جذاب‌ترین مباحث، موضوع تکامل انسان و پرداختن به انسان‌های اولیه است. مجموع مطالعات دیرین‌شناسان و زیست‌شناسان در این حوزه، امروزه با عنوان تکامل (فرگشت یا Evolution) و تحت عنوان مبانی تکامل، درسی سه‌واحدی است که توسط وزارت علوم در لیست دروس گرایش‌های مختلف رشته زیست‌شناسی قرار گرفته است. این درس، برای دانشجویان رشته‌های انسان‌شناسی، فلسفه، روانشناسی و نیز هر فرد علاقه‌مند به آشنایی با منشا پیدایش موجودات زنده و انسان مفید است.در این فرادرس به بررسی آموزش انتخاب طبیعی در تکامل موجودات زنده می‌پردازیم که شامل تئوری انتخاب طبیعی، تنوعات درون‌جمعیتی، همولوژی (Homology) و آنالوژی (Analogie)، جهش و نوترکیبی و انواع انتخاب طبیعی می‌شود.
دوره آموزش انتخاب طبیعی در تکامل موجودات زنده (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 22 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط مهتاب زارع مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش انتخاب طبیعی در تکامل موجودات زنده (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی