اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش ابزار دقیق در متلب
مسیر آموزشی

آموزش ابزار دقیق در متلب

598,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 598,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

یادگیری و استفاده از ابزارهای دقیق در متلب (MATLAB) اهمیت زیادی در تحلیل داده‌ها و حل مسائل علمی و فنی دارد. متلب به عنوان یک نرم‌افزار قدرتمند برای محاسبات عددی، تحلیل سیگنال و تصویر، مدل‌سازی ریاضی و برنامه‌نویسی علمی، ابزارهای دقیق و قدرتمندی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. با استفاده از ابزارهای دقیق در متلب، می‌توانید به صورت سریع و دقیق محاسبات ریاضی و عددی خود را انجام دهید. متلب از الگوریتم‌های پیشرفته، توابع ریاضی قدرتمند و ابزارهای گوناگونی برای تحلیل و پردازش داده‌ها بهره می‌برد؛ متلب امکانات بسیار مناسبی برای تحلیل و پردازش سیگنال‌ها و تصاویر را فراهم می‌کند. با استفاده از ابزارهای دقیق متلب، می‌توانید به صورت حرفه‌ای سیگنال‌های صوتی، سیگنال‌های بیومدیکال و تصاویر را تحلیل و پردازش کنید و با استفاده از متلب، می‌توانید مدل‌های ریاضی پیچیده را ایجاد کرده و شبیه‌سازی‌های دقیقی از آن‌ها انجام دهید. این قابلیت بسیار مفید در مهندسی، فیزیک، اقتصاد و سایر حوزه‌های علمی به کار گرفته می‌شود.
دوره آموزش ابزار دقیق در متلب دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 12 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط محمدامین غلامپور سعدی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 598,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ابزار دقیق در متلب را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی