اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش آشنایی با سلف یا القاگر (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش آشنایی با سلف یا القاگر (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:امید زندی5
  • زمان:50 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

سلف یا القاگر، یک عنصر الکترونیکی پسیو است و هنگامی که جریان الکتریکی از آن عبور می‌کند انرژی را به صورت یک میدان مغناطیسی ذخیره می‌کند. به طور اساسی، سلف رشته‌های سیمی است که معمولا به اطراف یک هسته از مواد فررومغناطیسی یا غیرفررومغناطیسی پیچیده می‌شود. وظیفه اصلی آن مقاومت در برابر تغییرات، جریان الکتریکی است. به همین دلیل اغلب به عنوان یک عنصر واکنشی شناخته می‌شود. وقتی که جریان از یک سلف عبور می‌کند، یک میدان مغناطیسی اطراف آن ایجاد می‌شود. اندازه این میدان مغناطیسی با مقدار جریانی که از طریق سیم‌پیچ می‌گذرد و تعداد پیچ‌های سیم‌پیچ، رابطه مستقیم دارد. این میدان مغناطیسی انرژی را ذخیره می‌کند. هنگامی که جریان قطع می‌شود، میدان مغناطیسی پایینمی‌آید و ولتاژی را در سلف ایجاد می‌کند که طبق قانون الکترومغناطیسی فارادی، با تغییر جریان مقابله می‌کند. این عناصر، عناصر الکترونیکی کلیدی هستند که برای مجموعه‌ای از وظایف شامل فیلترسازی، ذخیره انرژی، اتصال مغناطیسی و تنظیم فرکانس‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند. با استفاده از انداکتورها، می‌توان سیگنال‌ها را فیلتر کرد، انرژی را ذخیره و بازیابی کرد، سیگنال‌ها را به صورت مغناطیسی متصل و فرکانس‌های مختلف را تنظیم کرد. واحد انداکتانس آن Henry یا H است و برای اهداف عملی، از واحدهای کوچک‌تر مانند میلی‌هنری و میکروهنری استفاده می‌شود.
دوره آموزش آشنایی با سلف یا القاگر (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 50 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط امید زندی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش آشنایی با سلف یا القاگر (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی