اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش امنیت وردپرس WordPress Security
مسیر آموزشی

آموزش امنیت وردپرس WordPress Security

499,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: 499,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

سیستم مدیریت محتوای وردپرس، علی‌رغم مزایایی که دارد، در صورت بروز باگ امنیتی، با توجه به اینکه متن‌باز است و هکرها می‌توانند به کدهای آن دسترسی داشته باشند، می‌تواند امنیت وب‌سایت‌ها را تحت تأثیر قرار دهد. یکی از دغدغه‌های مدیران وب‌سایت‌های وردپرسی (WordPress)، تأمین امنیت وب‌سایت خود است. در این آموزش، روش‌های فنی و افزونه‌های مطرح برای تأمین امنیت وردپرس را بررسی می‌کنیم و یاد خواهیم گرفت که چگونه با برخی تغییرات ساده در تنظیمات پیش‌فرض وردپرس، مشکلات رایج آن را برطرف کنیم. همچنین، با افزونه‌های رایج، کاربردی و قدرتمندی که برای تأمین امنیت وب‌سایت‌های وردپرسی ارائه شده‌اند، آشنا می‌شویم و نحوه تنظیمات آن‌ها را بررسی خواهیم کرد.
دوره آموزش امنیت وردپرس WordPress Security دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت و 3 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط سید رضا هاشمیان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 499,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش امنیت وردپرس WordPress Security را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی