اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش پولبک ها در بازارهای مالی –  آشنایی عملی با ساز و کار پول بک
مسیر آموزشی

آموزش پولبک ها در بازارهای مالی – آشنایی عملی با ساز و کار پول بک

399,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: 399,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

هدف از این آموزش با در نظر گرفتن فقر منابع و مراجع در این مبحث مهم، این است که می‌توانیم ساختارهای پولبکی را بشناسیم تا بتوانیم از ابتدای یک روند، وارد معامله شویم، برای یک معامله‌گر هیچ چیز بیش از آن اهمیت ندارد که ابتدای یک روند یا ترند همراه قیمت بشود و با آن به سمت اهداف قیمتی بالاتر حرکت کند. این موضوع در مورد ریزش‌های بزرگ قیمتی هم صادق است که می‌توان به شناخت پولبک‌ها، از ریزش‌های سهمگین نیز جلوگیری کرد. در همه سیستم و سبک‌های معاملاتی مدرن و نسل جدید، همیشه پولبک‌ها بسیار اهمیت دارند چه شروع‌کننده باشند چه خاتمه‌دهنده. برای یک معامله اصولی و صحیح، همیشه باید به دنبال ساختارهای حرکتی بگردیم و این نیز با عدم شناخت و تسلط به پولبک‌ها، ممکن نیست.
دوره آموزش پولبک ها در بازارهای مالی – آشنایی عملی با ساز و کار پول بک دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 26 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط احمد رضوی سروقدی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 399,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پولبک ها در بازارهای مالی – آشنایی عملی با ساز و کار پول بک را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی