اطلاعات دوره
وبینار آشنایی با لذت برنامه نویسی در یک ساعت [+کار عملی]
مسیر آموزشی

وبینار آشنایی با لذت برنامه نویسی در یک ساعت [+کار عملی]

95,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo0.7/5
وضعیت قیمت: 95,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

  شروع تجربه لذت بخش خلق کردن ساختن یک صندلی چوبی قهوه ای بسیار زیبا لذت خاصی دارد. پخت یک قورمه سبزی خوشمزه هم لذت خاصی دارد. این لذت، لذت بی نظیر خلق کردن است. برنامه نویسی در هر لحظه اش این لذت را برای برنماه نویس به ارمغان می آورد.   ??‍?برنامه نویسی چیست؟ برنامه نویسی در یک کلام یعنی نوشتن دستورات قابل فهم برای کامپیوتر. در نتیجه این دستورات کامپیوترها کاری را طبق برنامه برای ما انجام می دهند. وقتی یک دکمه روی کنترل تلویزیون را فشار می دهید، در واقع به تلویزیون می گویید یک سری دستورات که برنامه نویس آن ها را در تلویزیون نوشته است را اجرا کند.   ??‍?اصل موضوع چیه؟ برای دستور دادن به کامپیوتر باید با زبان مخصوص به خودش صحبت کنیم. این زبان فقط صفر و یک است. اما در طول سال های گذشته زبان های پیشرفته تری ابداع شدند تا بتوان راحت تر با کامپیوتر صحبت کرد. با وجود تفاوت این زبان ها، همگی از اصول کلی پیروی می کنند. در این وبینار مستقیم می رویم سر اصل موضوع.   ??‍?فقط یک ساعت؛ بدون اتلاف وقت برای یادگیری اصول برنامه نویسی با تمرکز کامل فقط یک ساعت زمان نیاز است. اما یادگیری بدون کار عملی مزه ای ندارد. حتی پس از پایان وبینار هم تمرین هایی در اختیار شما می گذارم که کار عملی را ادامه دهید.    ??‍?یادگیری مفاهیم اصلی برنامه نویسی به سادگی آب خوردن به شیوه ای کاملا ساده مبانی برنامه نویسی را در این وبینار توضیح خواهم داد. مطالبی که برای این وبینار آماده شده با پیش فرض اینکه شما چیزی از برنامه نویسی نمی دانید. همچنین دوستانی که در حال حاضر برنامه نویسی انجام می دهند هم مطالب بسیار زیادی می آموزند.    ?چرا این قیمت؟ مطمئنم تایید می کنید که هزینه برای یادگیری، یک سرمایه گذاری هوشمندانه است. بعد از این سرمایه گذاری و شرکت در وبینار، شما هم لذت خلق کردن را تجربه می کنید.   ?ضمانت 100% این وبینار شامل ضمانت صد در صد بازگشت وجه است. اگر به هر دلیلی از محتوای وبینار راضایت نداشتید، وجه پرداختی بدون هیچ سوالی به شما بازپرداخت می شود. تنها شرط رضایت شما است.   ?پیشنهاد ویژه پس سفارش با کد تخفیف off30، یک PDF ویژه شرکت کنندگان وبینار هدیه بگیرید.   ?اگر شرکت نمی‌کنید، مقاله رایگان برای شما در صورتی که نمی خواهید در این وبینار شرکت کنید، پیشنهاد می کنم مقالات ارزشمند اپ آفرینی را مطالعه کنید.  
دوره وبینار آشنایی با لذت برنامه نویسی در یک ساعت [+کار عملی] دوره‌ای با امتیاز نهایی 0.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 30 دقیقه می‌باشد که در ایسمینار توسط دانیال نوآیین مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 95,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبینار آشنایی با لذت برنامه نویسی در یک ساعت [+کار عملی] را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های فناوری و علوم کامپیوتر سراسر اینترنت را در صفحه فناوری و علوم کامپیوتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی