اطلاعات دوره
دینامیک متحرک‌های دریایی
مسیر آموزشی

دینامیک متحرک‌های دریایی

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.6/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:محمد مونسان4.7
  • زمان:39 ساعت
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

درس "دینامیک متحرکهای دریایی" یک درس 3 واحدی در مقطع فوق لیسانس رشته مهندسی معماری دریایی (کشتی سازی) است. این درس با موضوع علم تحلیل حرکات کشتی در معرض امواج دریا یا همان "دریامانی" (seakeeping) (قابلیت ماندن در دریا) است که حاوی مطالب زیر می باشد که در 35 ساعت تدریس شده اند: تحلیل و ارزیابی حرکات هیو و پیچ و رول در معرض امواج دریا، رول خطی و رول غیرخطی، مناطق سرعتی کشتی، نحوه استخراج طیف پاسخ کشتی و ارتباط آن با طیف امواج، پدیده های مهم دریامانی، کوبش، دریازدگی، مقاومت افزوده در معرض امواج دریا، ممانهای خمشی در معرض امواج، روشهای کاهش غلتش کشتی، مشخصات ویژه دریامانی برای کشتی های خاص و نحوه انجام آزمایش مدل در حوضچه کشش. مقدمات مبحث "دریامانی" در مقطع کارشناسی در درس "مهندس اقیانوس" قابل پیگیری است. در نهایت، علم دریامانی به شما می گوید که کشتی در معرض یک موج مشخص، قابلیت دریانوردی دارد یا خیر. کتابها و منابع این درس را از اینجا دریافت کنید.
دوره دینامیک متحرک‌های دریایی دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 39 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط محمد مونسان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره دینامیک متحرک‌های دریایی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مهندسی عمران سراسر اینترنت را در صفحه مهندسی عمران در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی