اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش رایگان انتقال جدول اکسل به نقشه در اتوکد الکتریکال AutoCAD Electrical (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش رایگان انتقال جدول اکسل به نقشه در اتوکد الکتریکال AutoCAD Electrical (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

امروزه در صنعت برق ایران غالبا از اتوکد الکتریکال برای طراحی نقشه‌های الکتریکی استفاده می‌شود، حال افرادی که دانش جزئی از این نرم‌افزار داشته باشند، ضروری است در مورد تابع‌ها و دستورات جدید و به‌روز اتوکد نیز آشنایی لازم را به دست آورند، دو مورد مهم از این ابزار در دسترس و بسیار کاربردی که می‌تواند باعث صرفه‌جویی‌های بسیار زیاد در وقت شود، شامل اضافه کردن صفحات اکسل دارای محاسبات به برگه‌های نقشه است و مورد دوم نیز انجام مقایسه بین دو برگه نقشه به صورت اتوماتیک است، تا دیگر نیاز نباشد این مقایسات به صورت دستی صورت پذیرند. در همین راستا، در این آموزش و در فصل اول به سراغ تدریس چگونگی ایجاد یک فایل محاسباتی اکسل و اضافه کردن آن به برگه نقشه می‌پردازیم و نکات مربوط به آن را به صورت کامل ارائه می‌دهیم. در فصل دوم این آموزش نیز به بررسی و تدریس مقایسه‌های اتوماتیک بین برگه‌های نقشه پرداخته می‌شود و کار با این دستور در محیط اتوکد به صورت کامل ارائه می‌شود.
دوره آموزش رایگان انتقال جدول اکسل به نقشه در اتوکد الکتریکال AutoCAD Electrical (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 27 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط محمدجواد همائی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش رایگان انتقال جدول اکسل به نقشه در اتوکد الکتریکال AutoCAD Electrical (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی