اطلاعات دوره
تحلیل و طراحی سیستم
مسیر آموزشی

تحلیل و طراحی سیستم

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

یکی از اهداف اصلی تعیین شده برای فارغ التحصیلان رشته مهندسی کامپیوتر، تسلط به مراحل توسعه سیستم‌های نرم‌افزاری بزرگ و پیچیده می‌باشد. به همین دلیل، دروس طراحی سیستمهای شئ‌گرا، مهندسی نرم افزار 1 (در سرفصل جدید بنام تحلیل و طراحی سیستم)، پایگاه داده‌ها و مهندسی نرم‌افزار 2 (در سرفصل جدید بنام مهندسی نرم افزار) و چند درس مرتبط دیگر در این رشته قرار داده شده‌اند. درس تحلیل و طراحی سیستم یا همان مهندسی نرم افزار 1 اساسی‌ترین درس برای شروع یادگیری مراحل توسعه سیستم‌های نرم افزاری است و مهمترین پیشنیاز آن درس برنامه‌نویسی شئ‌گرا می‌باشد. در این دوره آموزشی، مفاهیم اساسی و اصول اولیه تحلیل و طراحی سیستم‌های نرم افزاری با رویکرد شئ گرا و بر مبنای متدولوژی RUP تشرح شده است. در جلسات اول مفاهیم اساسی تحلیل و طراحی سیستم‌ها بیان شده است. در ادامه مراحل توسعه نرم‌افزارها بر اساس متدولوژی RUP تدریس شده و برای تسلط کامل دانشجو بر مفاهیم طراحی، ابتدا ابتکارات طراحی شئ‌گرا و در ادامه اصول اساسی SOLID و در نهایت الگوهای طراحی به تفصیل بیان شده است و در نهایت قسمت‌هایی از مراحل تحلیل و طراحی یک سیستم نمونه آورده شده است. بیشتر بدانید
دوره تحلیل و طراحی سیستم دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 45 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط غلامعلی نژاد حاجعلی ایرانی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره تحلیل و طراحی سیستم را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازارهای مالی سراسر اینترنت را در صفحه بازارهای مالی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

کاربر مکتب‌خونه

سلام خیلی ممنون وتشکر ویژه از استاد ایرانی و همچنین سایت مکتب خونه . خیلی مفید و کاربردی بود .

کاربر مکتب‌خونه

سلام . این دوره دوره ای بسیار خوب و عالی است. لطفا از دوره های دکتر رامان رامسین هم قرار بدین تو سایت. ممنون

کاربر مکتب‌خونه

با سلام.آموزش ها بسیار منسجم و علمی هستند.برای من بسیار مفید است.

کاربر مکتب‌خونه

با سلام و عرض خسته نباشید بنده محقق هستم و در حال تماشای ویدئو های این دوره، از لحاظ علمی بسیار خوب بود فقط لطفا به اساتید بفرمایید که در مورد درس توضیحاتشون رو بدن نه اینکه نظرات شخصی خودشون رو در مورد اینکه آیا ما میتونیم ماشین یا موتور بسازیم یا نه چون مطمئنا در این زمینه تخصص کافی ندارند :)

محمد جواد

دوره خوبی هست برای تحلیل و طراحی سیستم. ولی باس پیگیر باشی و خودت حتما برای پروژه فروشگاهی یا ... بیای همین چیزایی که آقای ایرانی یاد میدن رو پیاده سازی بکنی تا با مشکلات و بخش هایی که تو عمل خودشون رو نشون میدن آشنا بشی. پس اگه اهل عمل کردن نیستی این دوره رو شروع نکن.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی