اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش زبان برنامه‌ نویسی جولیا Julia  + پروژه عملی (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش زبان برنامه‌ نویسی جولیا Julia + پروژه عملی (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

جولیا، زبانی پویا و سطح بالا است که به دلیل سرعت، قدرت و انعطاف‌پذیری بالا، در حال تبدیل شدن به یکی از محبوب‌ترین زبان‌های برنامه‌نویسی در میان دانشمندان، محققان و برنامه‌نویسان است. این زبان در حوزه علم داده و یادگیری ماشین، برای حل مسائل پیچیده علمی و مهندسی در زمینه‌های مختلف مانند فیزیک، شیمی، زیست‌شناسی و مهندسی، برنامه‌نویسی سیستمی و توسعه نرم‌افزارهای سطح پایین و برنامه‌نویسی وب مورد استفاده قرار می‌گیرد.  با توجه به مزایای زبان برنامه‌نویسی جولیا، برای این زبان، فرصت‌های شغلی جدیدی در زمینه‌های مختلفی از جمله علم، فناوری و مهندسی فراهم شده است. همچنین، با استفاده از جولیا، می‌توان مسائل پیچیده علمی و مهندسی را به طور کارآمد و سریع حل کرد و به دنبال راه‌حل‌های نوآورانه بود. این زبان با انعطاف‌پذیری و قدرت خود، کمک می‌کند تا توسعه‌دهندگان ایده‌های خلاقانه خود را در دنیای برنامه‌نویسی به واقعیت تبدیل کنند و به دنبال راه‌حل‌های نوآورانه برای مسائل مختلف باشند.
دوره آموزش زبان برنامه‌ نویسی جولیا Julia + پروژه عملی (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 25 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط جادی میرمیرانی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش زبان برنامه‌ نویسی جولیا Julia + پروژه عملی (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی