اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش واکنش زنجیره ای پلیمراز PCR و طراحی پرایمر
مسیر آموزشی

آموزش واکنش زنجیره ای پلیمراز PCR و طراحی پرایمر

449,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 449,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:آزیتا تیشه یار0
  • زمان:2 ساعت و 56 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

امروزه در اکثر مقالات علمی در حوزه زیست فناوری، استفاده از روش های مولکولی، بهترین و ثابت شده ترین روش برای تحقیقات علمی محسوب می شود به گونه ای که اگر در گذشته از تست های بیوشیمیایی و یا روش های مبتنی بر مشاهدات آزمایشگاهی نتیجه یک آزمایش گزارش می شد، اکنون در هیچ مقاله ای صحت و بررسی یک نتیجه بدون اثبات از طریق مولکولی پذیرفته شده نیست، در نتیجه می توان گفت آموزش PCR به عنوان یک روش اساسی در مطالعات مولکولی برای دانشجویان بسیار ضروری است. در این آموزش، به کاربردها و برتری های تکنیک PCR در زیست شناسی مولکولی پرداخته می شود. یادگیری این تکنیک برای همه رشته های دانشگاهی علوم زیستی، اهمیت فراوانی دارد. در این درس به پرایمرها و روش طراحی و کاربرد آن در PCR پرداخته، با انواع PCR آشنایی پیدا کرده و مراحل انجام و کاربردهای آن ها بیان می شود.
دوره آموزش واکنش زنجیره ای پلیمراز PCR و طراحی پرایمر دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 56 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط آزیتا تیشه یار مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 449,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش واکنش زنجیره ای پلیمراز PCR و طراحی پرایمر را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی