اطلاعات دوره
سیستم های تبرید و سردخانه
مسیر آموزشی

سیستم های تبرید و سردخانه

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:11 نظر4.3
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:بهرنگ سجادی4.5
  • زمان:22 ساعت
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

.
دوره سیستم های تبرید و سردخانه دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 22 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط بهرنگ سجادی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره سیستم های تبرید و سردخانه را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

کاربر مکتب‌خونه

بسیار عالی بود و فقط درخواست دارم که قسمت 20 مربوط به سیستم کنترلی هم در سایت قرار بگیرد

فرزاد

باسلام و تشکر از شما بابت قرار دادن این دوره و استاد سجادی از تدریس بینهایت خوبشون تنها مشکل به نظرم تصویر برداری از دور بود که چرخه ها در تصویر به سختی دیده میشد و اگر توضیح استاد نبود اصلا قابل فهم نبود

میلاد

از دوره های گوناگون شما نهایت استفاده را کرده ام . شایسته است به پاس تلاش‌ها و زحمات مکتب خونه در راستای توسعه و پیشرفت ایران عزیز، نهایت سپاس و قدردانی خودم را از مجموعه مکتب خونه ابراز دارم . از پروردگار دوام عزت و سلامت، تداوم حضور و تاثیر این مجموعه را مسئلت دارم.

مجتبی

با عرض سلام و خسته نباشید.خیلی دوره خوبی بود و مطالب بسیار مفید بود.ولی متاسفانه نمودارهایی ک استاد استفاده میکردند در دسترس نیست و تصاویر هم خیلی واضح نبود.متاسفانه جلسه اخر هم ک مربوط به کنترل سیستم میباشد ارائه نشده است.

کاربر مکتب‌خونه

تشکر فراوان از زحمات شما استاد واقعا عالی تدریس میکنن فقط ویدیوی جلسه ی آخر رو هم اگه قرار بدین بسیار سپاسگذار خواهیم بود (طبق صحبت استاد در قسمت نوزدهم )

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی