اطلاعات دوره
برنامه‌نویسی حرفه‌ای تحت وب در جاوا
مسیر آموزشی

برنامه‌نویسی حرفه‌ای تحت وب در جاوا

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

امروزه اکثر پروژه‌های سیستمهای اطلاعاتی مانند سیستمهای ERP، به صورت تحت وب توسعه داده می‌شوند. بنابراین یادگیری توسعه سیستمهای تحت وب یکی از نیازهای ضروری دانشجویان کامپیوتر می‌باشد. از طرفی زبان برنامه‌نویسی Java یکی از پیشروترین زبانهای توسعه سیستمهای اطلاعاتی دنیا است. در زبان Java ، ابزار و Framework های متعددی برای توسعه برنامه‌های تحت وب وجود دارد. انتخاب ابزار به عوامل خیلی زیادی وابسته است که جزء سرفصلهای درس مهندسی نرم‌افزار محسوب می‌شود. ابزار و Framework های مورد استفاده در این آموزش، همگی Open Source می‌باشند. از JSF و Primefaces برای لایه Presentation و از Spring برای لایه Business (Service Layer) و از JPA و Hibernate برای لایه Data استفاده شده است. از PostgreSQL به عنوان DBMS، از eclipse به عنوان IDE و Tomcat به عنوان Web Server استفاده شده است. در ضمن معماری مورد استفاده را LucyArch2.0 نامگذاری کرده‌ایم. آموزش پیش رو ، آموزش ابزار و Framework های Java نمی‌باشد. بلکه یک آموزش پروژه محور بوده که قسمتهای زیادی از یک پروژه سیستم اطلاعاتی نوشته شده ، تشریح شده و نحوه توسعه بخشهای مختلف آن شرح داده شده است. برای دانلود کدهای پروژه می‌توانید از لینک مقابل استفاده کنید: https://github.com/AsenaTechAcademy/Irani-LucyArch2.0-glib
دوره برنامه‌نویسی حرفه‌ای تحت وب در جاوا دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 7 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط غلامعلی نژاد حاجعلی ایرانی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره برنامه‌نویسی حرفه‌ای تحت وب در جاوا را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های طراحی وب‌سایت سراسر اینترنت را در صفحه طراحی وب‌سایت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

لیلا

پیشنیاز این دوره چیه؟

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی