اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش ساخت چت بات شخصی با لنگ چین LangChain – کامل و عملی
مسیر آموزشی

آموزش ساخت چت بات شخصی با لنگ چین LangChain – کامل و عملی

790,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 790,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:مهدی پاشازاده0
  • زمان:3 ساعت و 8 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

LangChain، فریم‌ورک برنامه‌نویسی ماژولار و منعطفی است که به توسعه‌دهندگان امکان ساخت برنامه‌های کاربردی مبتنی بر متن را می‌دهد؛ برنامه‌هایی که قادر به درک متن ورودی هستند و می‌توانند متن خروجی متناسب با ورودی را تولید کنند. این برنامه‌ها به وسیله مدل‌های زبانی بزرگ پشتیبانی می‌شوند. LangChain، امکان تعامل بین مدل‌های زبانی بزرگ و داده‌های شخصی و سازمانی را فراهم می‌کند. از آنجایی که بخشی از توانمندی مدل‌های زبانی، به درک آن‌ها از متن و توانایی استدلال آن‌ها مربوط است و بخش دیگری، به اطلاعاتی که به آن دسترسی داشته‌اند، کاربران با استفاده از LangChain می‌توانند از طرق مختلف مانند متصل کردن به یک دیتابیس سازمانی یا شخصی و یا از طریق API، اطلاعات منحصربه‌فرد جدیدی در اختیار LLMs قرار دهند؛ بنابراین می‌توانند دستیار هوشمند، سیستم پرسش‌ و پاسخ، چت‌بات، سیستم بازیابی اطلاعات و ... بسازند که با استفاده از داده‌های خودشان شخصی‌سازی شده است. برای استفاده از مدل‌های زبانی بزرگ در ساخت برنامه‌های مبتنی بر متن، ابتدا نیاز است به برخی مفاهیم پایه مانند مدل‌های زبانی، مدل‌های زبانی بزرگ، مفهوم Embedding و ... نگاهی داشته باشیم. در ادامه به سراغ LangChain می‌رویم و مفاهیم و اجزای کاربردی آن را از طریق حل مساله و برنامه‌نویسی عملی یاد می‌گیریم و در انتها با اضافه کردن داده جدید به مدل زبانی، یک چت‌بات شخصی و به‌روز می‌سازیم؛ این چت‌بات‌ها می‌توانند جایگزین چت‌بات‌های فعلی در وب‌سایت‌ها شوند و بسیار پرکاربرد هستند.
دوره آموزش ساخت چت بات شخصی با لنگ چین LangChain – کامل و عملی دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 8 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط مهدی پاشازاده مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 790,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ساخت چت بات شخصی با لنگ چین LangChain – کامل و عملی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی