اطلاعات دوره
یادگیری ماشین
مسیر آموزشی

یادگیری ماشین

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.4/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

علم یادگیری ماشین ( Machine Learning ) از زیرشاخه‌های اصلی علم هوش مصنوعی و تکنولوژی بوده که امروزه به رویکرد و تکنیکی برای حل مسائل هوش مصنوعی تبدیل شده است. آرتور ساموئل ( Arthur Samuel ) از نظریه پردازان و محققان هوش مصنوعی در سال 1959 برای اولین بار از یادگیری ماشین با استفاده از نظریه‌ها و الگوهای محاسباتی رونمایی کرد. در حوزه یادگیری ماشین با مقداری از تجربه و داده‌ها روبه رو هستیم که باید از آن‌ها برای حل بهتر مسائل و فرضیه ها کمک بگیریم یا به عبارت دیگر باید از داده‌هایی که در بخش تجارب وجود دارد استفاده کنیم تا تصمیمات بهتری بگیریم که در این زمینه مبحث " یادگیری ماشین " بسیار موثر است. بیشتر بدانید
دوره یادگیری ماشین دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 27 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط مهدیه سلیمانی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره یادگیری ماشین را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های علوم داده و هوش مصنوعی سراسر اینترنت را در صفحه علوم داده و هوش مصنوعی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

زهرا

استاد مسلط به درس هستند و مفاهیم را به خوبی توضیح می دهند ولی ای کاش فیلم برداری با کیفیت بالاتری انجام می شد.

کاربر مکتب‌خونه

استاد اصلا مسلط نیستند فقط یک سری مطالب ریاضی و آمار و حفظ کردند بدون اینکه خودشان درک کرده باشند

کاربر مکتب‌خونه

سلام. مزایای دوره: 1- استاد به مطالب مسلط هستند، 2- استاد به تدریس مسلط هستند معایب: 1- استاد طرح کلی درس رو خوب ارائه نکردند. وسط کار خوب نمیشه فهمید کجاییم! 2- فیلمبردار، امان از دست فیلمبردار. من به خاطر فیلمبردار میتونم بگم دوره بی فایدست!!!

کاربر مکتب‌خونه

سلام.. من فیلم های این دوره آموزشی را بارها تماشا کرده ام. فایل های پی دی اف در وبسایت دانشگاه شریف موجود هستند که اگر اینجا هم قابل دسترس بود بسیار کمک کننده بود.. استاد بسیار مسلط هستند و بیان عالی و محتوای کامل ایشان برای من خیلی مفید بوده است.. با تشکر فراوان

محمدسعید

سلام دوره دوره خوبی است ولی فیلم برداری اصلا مناسب نیست. من الان نمیتوانم اسلایدها را ببینم. و این خیلی برای ما آزار دهنده است.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی