اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش پروژه‌ محور ایلوستریتور – طراحی کاشی و سرامیک با Illustrator
مسیر آموزشی

آموزش پروژه‌ محور ایلوستریتور – طراحی کاشی و سرامیک با Illustrator

590,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 590,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:غزاله یحیوی0
  • زمان:1 ساعت و 9 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

ایلوستریتور، نرم‌افزاری برداری است که توسط شرکت Adobe توسعه داده شده است. این نرم‌افزار، به طراحان و گرافیست‌ها امکان ایجاد و ویرایش تصاویر برداری و بردارهای بزرگ مانند لوگوها، طرح‌های گرافیکی، نمودارها، آیکون‌ها و سایر عناصر گرافیکی را فراهم می‌کند. هنر طراحی کاشی و سرامیک، یکی از عوامل مهم در زیبایی ساختمان‌ها به شمار می‌آید. با پیشرفت تکنولوژی، طراحی طرح کاشی و سرامیک با استفاده از نرم‌افزارهای مختلف، بسیار رایج شده است. با توجه به اینکه کاشی و سرامیک یکی از ابزارهای مصرفی در ساختمان‌ها به شمار می‌آید، طراحی آن‌ها یکی از موضوعات جذاب و ضروری خواهد بود. استفاده از نرم‌افزارها برای طراحی کاشی و سرامیک، به طراحان امکان ایجاد طرح‌های خلاقانه با دقت بالا را فراهم می‌کند. ایلوستریتور یک نرم‌افزار قدرتمند برای طراحی با استفاده از الگو و مدل آماده است و استفاده از این نرم‌افزار در ایجاد طرح‌های متنوع و خلاقانه با ترکیب رنگ‌های مختلف را فراهم می‌کند و می‌تواند مقدمه‌ای برای ورود به بازار کار طراحی در حوزه ساختمان‌سازی باشد.
دوره آموزش پروژه‌ محور ایلوستریتور – طراحی کاشی و سرامیک با Illustrator دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 9 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط غزاله یحیوی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 590,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پروژه‌ محور ایلوستریتور – طراحی کاشی و سرامیک با Illustrator را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی