اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش مقدماتی چت جی پی تی ChatGPT برای برنامه نویسی وب و ساخت سایت
مسیر آموزشی

آموزش مقدماتی چت جی پی تی ChatGPT برای برنامه نویسی وب و ساخت سایت

329,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 329,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:امیر اعتمادی0
  • زمان:1 ساعت و 9 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

تلفیق برنامه‌نویسی وب با ChatGPT، یکی از بهترین روش‌ها برای ورود به دنیای برنامه‌نویسی است. اگر با کدنویسی آشنا نیستید؛ ولی مایل هستید سایت‌های جذاب طراحی کنید؛ این دوره به شما کمک می‌کند. ChatGPT، یکی از بزرگترین و پیشرفته‌ترین مدل‌های زبانی هوش مصنوعی است که می‌تواند به شما در یادگیری مفاهیم برنامه‌نویسی وب کمک کند. همچنین می‌توانیم از این ابزار برای حل مشکلات برنامه‌نویسی وب استفاده کرده و با بهره‌گیری از مفاهیم برنامه‌نویسی، کدهای ساده تا پیچیده را ایجاد کنیم و به تدریج مهارت خود را در زمینه برنامه‌نویسی وب ارتقا دهیم.
دوره آموزش مقدماتی چت جی پی تی ChatGPT برای برنامه نویسی وب و ساخت سایت دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 9 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط امیر اعتمادی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 329,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مقدماتی چت جی پی تی ChatGPT برای برنامه نویسی وب و ساخت سایت را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی