اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش درجه بندی و بسته بندی محصولات زراعی (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش درجه بندی و بسته بندی محصولات زراعی (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:افشین کرمی0
  • زمان:3 ساعت و 31 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

درجه‌بندی و بسته‌بندی محصولات کشاورزی از عوامل مهم در بخش نگهداری و حفاظت از محصول به شمار می‌روند. انجام صحیح این مراحل در زمینه بازاریابی و فروش محصولات امری ضروری است. بی‌تردید خرید کالاهای خوش‌ظاهر و با کیفیت، خواسته اصلی مشتریان در فرایند خرید است. از این رو ارائه محصولات کشاورزی با شرایطی بهتر به بازار، افزایش میزان فروش را در پی خواهد داشت. به عبارت دیگر وجود یک سیستم درجه‌بندی و بسته‌بندی کارآمد می‌تواند به ارائه یک محصول جذاب و مشتری‌پسند ختم شده که سود مناسبی را برای تولید کننده به دنبال داشته باشد. از سوی دیگر بررسی‌ها نشان می‌دهد که میزان ضایعات محصولات کشاورزی در کشور ما زیاد است و داشتن سیستم درجه‌بندی و بسته‌بندی مناسب و با کیفیت باعث کاهش روند ضایعات در محصولات کشاورزی می‌شود. از مطالب مذکور چنین برمی‌آید که نگهداری، درجه‌بندی و بسته‌بندی صحیح محصولات کشاورزی از راه‌هایی است که می‌تواند چرخه تولید را کامل کند؛ موجب ایجاد ارزش افزوده و همچنین اشتغال‌زایی می‌شود. ناگفته نماند که درجه‌بندی و بسته‌بندی نیز مانند هر صنعتی نیاز به آموزش، آگاهی و تخصص دارد.
دوره آموزش درجه بندی و بسته بندی محصولات زراعی (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 31 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط افشین کرمی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش درجه بندی و بسته بندی محصولات زراعی (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی