اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش یادگیری زبان انگلیسی با مجلات انگلیسی
مسیر آموزشی

آموزش یادگیری زبان انگلیسی با مجلات انگلیسی

690,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 690,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:رویا علی‌زاده0
  • زمان:2 ساعت و 26 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

خواندن مجلات انگلیسی بسیار اهمیت دارد؛ از آنجایی که مجلات دارای لغات جدید و اصطلاحات عامیانه هستند که می‌توانند مهارت Speaking و Writing و Reading شما را به طور فوق‌العاده‌ای افزایش دهند. همچنین، این روش یادگیری گرامر را نیز آسان‌تر می‌کند و می‌تواند یک چالش‌ مثبت برای زبان‌آموزان باشد. وجود تصاویر رنگی و زیبا در مجلات، لذت یادگیری را چند برابر افزایش می‌دهد. در این آموزش، ابتدا به خواندن مقالات مجلات انگلیسی به عنوان یک روش برای بهبود مهارت خواندن، می‌پردازیم؛ سپس تکنیک خط کشیدن کلمات مهم و دوباره‌خوانی را مورد بررسی قرار می‌دهیم. در انتها، نوشتن مقالات کوتاه در مجلات انگلیسی به عنوان یک روش برای بهبود مهارت نوشتاری و حدس زدن کلمات از روی بافت جملات را به شما عزیزان یاد خواهیم داد.
دوره آموزش یادگیری زبان انگلیسی با مجلات انگلیسی دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 26 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط رویا علی‌زاده مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 690,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش یادگیری زبان انگلیسی با مجلات انگلیسی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی