اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش رویکرد تشخیصی به سندرم حاد کرونری در اورژانس
مسیر آموزشی

آموزش رویکرد تشخیصی به سندرم حاد کرونری در اورژانس

790,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 790,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

سندرم حاد کرونری شامل آنژین صدری ناپایدار و انفارکتوس میوکارد است که نیاز به تشخیص سریع و درمان فوری دارد. رویکرد تشخیصی به سندرم حاد کرونری در بخش اورژانس به منظور تشخیص سریع و دقیق این وضعیت اورژانسی قلبی استفاده می‌شود. در این رویکرد، علائمی مانند درد صدری ناشی از آنژین صدری ناپایدار و علائم احتمالی دیگری که به انفارکتوس میوکارد اشاره دارند، مورد ارزیابی قرار می‌گیرند. سندرم حاد کرونری یک وضعیت اورژانسی است که نیاز به تشخیص سریع و دقیق دارد. یک تشخیص صحیح و سریع می‌تواند زمان درمان را کاهش داده و در نتیجه عواقب جانبی جدی را کاهش دهد. در این آموزش ابتدا چند مورد بالینی شایع را توصیف می‌کنیم، سپس به مکانیزم رخداد سندرم حاد کرونری و تعریف سندرم حاد کرونری می‌پردازیم. در ادامه رویکرد تشخیصی به سندرم حاد کرونری را تشریح می‌کنیم و نقشه راهنما در مدیریت تشخیص سندرم حاد کرونری در بخش اورژانس را یاد خواهیم گرفت.
دوره آموزش رویکرد تشخیصی به سندرم حاد کرونری در اورژانس دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 41 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط مصطفی علوی مقدم مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 790,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش رویکرد تشخیصی به سندرم حاد کرونری در اورژانس را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی