اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
مهندسی نرم افزار 2 (به روش کاربردی)
مسیر آموزشی

مهندسی نرم افزار 2 (به روش کاربردی)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.9/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

یکی از اهداف اصلی تعیین شده برای فارغ التحصیلان رشته مهندسی کامپیوتر، تسلط به مراحل توسعه سیستمهای نرم افزاری بزرگ و پیچیده می باشد. به همین دلیل، دروس طراحی سیستمهای شئ گرا، مهندسی نرم افزار 1 (در سرفصل جدید بنام تحلیل و طراحی سیستم)، پایگاه داده ها و مهندسی نرم افزار 2 (در سرفصل جدید بنام مهندسی نرم افزار) و چند درس مرتبط دیگر در این رشته قرار داده شده اند. مهندسی نرم افزار 2 به عنوان آخرین درس از این سری دروس می باشد. این درس علاوه بر مفاهیم تکمیلی دروس قبل، شامل مفاهیم پیشرفته ای مانند تحلیل و طراحی ماژولهای پیچیده و تکنیکهای پیشرفته معماری نرم افزار نیز می باشد. درس مهندسی نرم افزار 2 به دو روش تئوری و کاربردی (Practical) تدریس می شود. در روش تئوری بیشتر روی مفاهیم و سرفصلهای تئوری تمرکز می کنند. ولی در روشهای کاربردی تمرکز روی مراحل تحلیل، طراحی و معماری نرم افزار و ماژولهای آن می باشد. فیلم های پیش رو، تدریس به روش کاربردی می باشد. در ضمن برای درک بهتر این درس، پیش نیازهای درس که در جلسه دوم شرح داده شده اند، خیلی مهم می باشند.
دوره مهندسی نرم افزار 2 (به روش کاربردی) دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 34 ساعت و 58 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط غلامعلی نژاد حاجعلی ایرانی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره مهندسی نرم افزار 2 (به روش کاربردی) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

کاربر مکتب‌خونه

سلام ممنونم استاد بزرگوار واقعا دوره عالی ای بود و خسته نباشید، لطفا منابع این دوره رو میزارین توی سایت، محتوای دوره عالی است ولی منابع دوره رو خیلی لازم دارم.

الهام

بابت این دوره واااقعا ممنون هم از سایت ممنون و هم از استاد ایرانی بخاطر تدریس خیلی خوبشون فقط اگه میشه فایلهایی رو هم که در ویدئو بهش اشاره میکنن، اینجا قرار بدید. با سپاس

کاربر مکتب‌خونه

با عرض سلام خدمت استاد گرامی ،من تقریبا تمامی دوره های استاد ایرانی را دیدم خیلی خوب و کامل تدرس می کنند واقعا کامل و با محتوا . با کمال تشکر و قدردانی

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی