اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش گروه بندی شیت ها در اکسل برای افزایش سرعت (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش گروه بندی شیت ها در اکسل برای افزایش سرعت (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

ورک‌شیت‌ها (WorkSheets) در نرم‌افزار اکسل، به صفحات جداگانه‌ای گفته می‌شود که می‌توانیم با استفاده از آن‌ها، داده‌ها و محاسبات مختلف را به صورت سازمان‌یافته و منظم در قالب جداول و نمودارها انجام دهیم. از مزایای استفاده از ورک‌شیت‌ها می‌توان به سازماندهی داده‌ها، انجام محاسبات، ایجاد نمودارها و گراف‌ها و همچنین اشتراک‌گذاری اطلاعات اشاره کرد. یکی از قابلیت‌های اکسل، گروه‌بندی ورک‌شیت‌ها است که کاربران می‌توانند با استفاده از این گروه‌بندی، داده‌های مختلف را بر اساس موضوع، عملکرد و سایر معیارها مرتب کنند و در گروه‌های مجزا قرار دهند.
دوره آموزش گروه بندی شیت ها در اکسل برای افزایش سرعت (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 6 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط امیررضا نیک‌خواه مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش گروه بندی شیت ها در اکسل برای افزایش سرعت (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی