اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش طراحی سیستم تهویه مطبوع VRF با نرم افزارهای تجاری
مسیر آموزشی

آموزش طراحی سیستم تهویه مطبوع VRF با نرم افزارهای تجاری

799,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 799,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

اهمیت سیستم‌های تهویه مطبوع از یک طرف و توجه به محیط زیست و بحران انرژی از سوی دیگر، باعث شده است تا در حوزه تهویه مطبوع به عنوان یکی از بخش‌های مهم، تجهیزات جدیدی عرضه شود تا در کنار کاهش مصرف انرژی و هزینه‌های جاری بتوانند آسایش بیش‌تری هم برای استفاده کنندگان به ارمغان بیاورند. سیستم VRF، یکی از این تجهیزاتی است که توانسته سهم قابل توجهی از بازار تهویه مطبوع را به خود اختصاص دهد؛ به همین دلیل لازم است که طراحان و مشاوران فعال در حوزه تهویه مطبوع با این سیستم و چگونگی طراحی آن آشنا شوند تا بتوانند به طور مناسب و اصولی نیست به طراحی و استفاده از آن اقدام کنند. بهترین سیستم‌ها در صورت طراحی نادرست کارایی مناسبی نخواهند داشت.
دوره آموزش طراحی سیستم تهویه مطبوع VRF با نرم افزارهای تجاری دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت و 14 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط حامد رضایی عزیزآبادی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 799,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش طراحی سیستم تهویه مطبوع VRF با نرم افزارهای تجاری را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی