اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش Hyper-V – ساخت ماشین مجازی با هایپر وی در ویندوز
مسیر آموزشی

آموزش Hyper-V – ساخت ماشین مجازی با هایپر وی در ویندوز

449,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 449,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:میلاد مرادی5
  • زمان:2 ساعت و 19 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

Hyper-V یک نرم‌افزار از محصولات شرکت مایکروسافت است که در ویندوزهای جدید به صورت پیش‌فرض وجود دارد که به کمک آن می‌توان یک ماشین مجازی ساخت و هر سیستم‌عامل دلخواهی را روی آن نصب کرد. چندین سال است که به لطف ماشین مجازی امکان نصب سیستم‌عامل در سیستم‌عامل به صورت تو در تو وجود دارد. به عنوان مثال می‌توان لینوکس را به کمک ماشین مجازی در محیط ویندوز اجرا کرد. شاید در نگاه اول داشتن چند سیستم‌عامل در یک کامپیوتر برای یک فرد جذابیتی نداشته باشد اما ماشین مجازی کاربردهای زیادی دارد. مثلا برای نصب و بررسی نرم‌افزارها می‌توان از ماشین مجازی استفاده کرد که در صورت عدم نیاز و حذف نرم‌افزار، عملکرد ویندوز اصلی کامپیوتر کند نشود. از طرفی برای یادگیری و نصب سیستم‌عامل‌های دیگر مانند لینوکس و... می‌توان از ماشین مجازی کمک گرفت و کلی کاربرد دیگری که در حوزه IT مورد استفاده قرار می‌گیرید. در این آموزش قصد داریم با مفاهیم مجازی‌سازی آشنا شویم و مراحل پیاده‌سازی ماشین مجازی را یاد بگیریم و روی ویندوز اصلی کامپیوتر یک ویندوز یا سیستم‌عامل دیگر را نیز اجرا کنیم و همچنین یک شبکه WORK GROUP را از صفر تا صد به صورت مجازی پیاده‌سازی کنیم.
دوره آموزش Hyper-V – ساخت ماشین مجازی با هایپر وی در ویندوز دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 19 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط میلاد مرادی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 449,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش Hyper-V – ساخت ماشین مجازی با هایپر وی در ویندوز را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی