اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش چت جی پی تی ChatGPT در تدریس و یادگیری
مسیر آموزشی

آموزش چت جی پی تی ChatGPT در تدریس و یادگیری

219,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: 219,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:امیر حاتمی0
  • زمان:1 ساعت و 10 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

chatGPT نوعی مدل زبان است که به طور خاص برای تولید متن در پاسخ به ورودی‌های زبان طبیعی آموزش داده شده است؛ برای شبیه‌سازی مکالمه شبیه انسان طراحی شده است و می‌تواند در برنامه‌های مختلف از جمله چت‌بات‌ها، دستیاران مجازی و ابزارهای ترجمه زبان، استفاده شود. GPT نوعی مدل زبان است که پتانسیل تغییر آموزش را دارد. GPT از الگوریتم‌های یادگیری عمیق برای تولید پاسخ‌های انسانی به درخواست‌های مبتنی بر متن استفاده می‌کند. با استفاده از این تکنولوژی می‌توان بسیار کارا و با زمان کمتر دانش بیشتری به دست آورد. در آموزش، از GPT می‌توان برای ایجاد چت‌بات‌ها و معلمان زبان مجازی استفاده کرد که به دانش‌آموزان کمک می‌کند تا مهارت‌های زبانی خود را تمرین کنند. این ربات‌های گفتگو می‌توانند مکالمات واقعی را شبیه‌سازی کنند و به دانش‌آموزان بازخورد فوری در مورد دستور زبان، تلفظ و واژگان خود ارائه دهند.
دوره آموزش چت جی پی تی ChatGPT در تدریس و یادگیری دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 10 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط امیر حاتمی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 219,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش چت جی پی تی ChatGPT در تدریس و یادگیری را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی