اطلاعات دوره
کم شنوایی
مسیر آموزشی

کم شنوایی

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

کم شنوایی اختلالی است که دسترسی مغز به محرک شنیداری را با مشکل مواجه می سازد و از این رو با توجه به نوع کم شنوایی، میزان کم شنوایی، سن بروز، سن تشخیص و دریافت وسیله کمک شنوایی و نوع برنامه توانبخشی که کودک در آن قرار می گیرد و زمان آغاز آن رشد تعدادی یا تمام مهارت های شنیداری، زبانی، گفتاری، شناختی و اجتماعی کودک از آن متأثر می شود. در نتیجه برای اجتناب از ایجاد مشکلات بیشتر در رشد این مهارت ها و جبران تأخیر یا اصلاح مشکلات به وجود آمده در روند رشد، ضروری است که در پی تشخیص زودهنگام کم شنوایی و دریافت وسیله کمک شنوایی مناسب، هرچه سریع تر کودک در یک برنامه توانبخشی مناسب قرار گیرد. در این فیلم به طور اجمالی به کم شنوایی، تشخیص آن و علل بروز آن می پردازیم و در ادامه به بررسی تأثیر کم شنوایی در پردازش زبان، کاربرد زبان و مشکلات در سطح گفتمان اشاره ای مختصر خواهیم داشت. در ادامه به معرفی روش شنوایی-کلامی که در درمان کم شنوایی در سال های اخیر مطرح شده و استفاده از آن در درمان کم شنوایان به سرعت در حال گسترش است اشاره ای خواهد شد.
دوره کم شنوایی دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 46 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط سایه طاهباز، مریم رضایی تبار مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره کم شنوایی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی