اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش تشریح و کالبدشناسی مهره داران
مسیر آموزشی

آموزش تشریح و کالبدشناسی مهره داران

399,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: 399,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:عرفان خسروی0
  • زمان:2 ساعت و 36 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در این آموزش، ابتدا به سراغ استخوان‌شناسی مقایسه‌ای پرندگان و پستانداران و خزندگان می‌رویم و با چارچوب استخوانی بدن پلیکان به عنوان انگاره‌ای از استخوان‌بندی بدن پرندگان آشنا می‌شویم. سپس با استخوان‌بندی بدن چند خزنده از جمله: لاک‌پشت و سوسمار آشنا می‌شویم و در ادامه، بدن آفتاب‌پرست یا حربایی را که به تازگی بر اثر بیماری مرده تشریح می‌کنیم تا به جز استخوان‌ها، با اندام‌های داخلی بدن این جانوران نیز آشنا شویم. سرانجام به سراغ تشریح مقایسه‌ای بدن میمون رزوس (ماکاک) می‌رویم و در حین تشریح جزئیات اندام‌های داخلی، استخوان‌ها را با سایر مهره‌داران و به ویژه انسان مقایسه می‌کنیم.
دوره آموزش تشریح و کالبدشناسی مهره داران دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 36 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط عرفان خسروی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 399,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش تشریح و کالبدشناسی مهره داران را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی