اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش برنامه نویسی موازی با اپن ام پی OpenMP
مسیر آموزشی

آموزش برنامه نویسی موازی با اپن ام پی OpenMP

499,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 499,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:مریم تقی زاده0
  • زمان:2 ساعت و 39 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

OpenMP (Open Multi-Processing)، یک رابط برنامه‌نویسی است که برای توسعه برنامه‌های موازی و هم‌زمان بر روی پردازنده‌های چند هسته‌ای و سیستم‌های موازی استفاده می‌شود. OpenMP یک استاندارد متن باز است که برای برنامه‌نویسان در دسترس و قابل استفاده است. این استاندارد اجازه می‌دهد که بخش‌های مختلف برنامه به طور هم‌زمان اجرا شوند و منابع پردازشی را بهینه‌سازی کنند. یکی از اهداف مهم این آموزش، یادگیری برنامه‌نویسی موازی و جزئیات برنامه‌نویسی OpenMP است؛ به گونه‌ای که کارآموز مهارت‌های برنامه‌نویسی را به‌ دست آورده و توانایی لازم برای نوشتن برنامه‌های جدید و متنوع با استفاده از OpenMP را کسب کند. در این آموزش، ابتدا به مقدمه OpenMP می‌پردازیم؛ سپس مدل حافظه و ساختار موازی را مورد بررسی قرار می‌دهیم. در انتها، ترکیب ساختارهای موازی، کنترل ساختارهای موازی و اشتراک‌گذاری کار و ساختار Barrier را برای شما مخاطبین عزیز تشریح خواهیم کرد.
دوره آموزش برنامه نویسی موازی با اپن ام پی OpenMP دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 39 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط مریم تقی زاده مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 499,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش برنامه نویسی موازی با اپن ام پی OpenMP را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی