اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
طراحی الگوریتم
مسیر آموزشی

طراحی الگوریتم

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.9/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :4 نظر4.5
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.2
  • مدرس:محمد قدسی4.5
  • زمان:23 ساعت و 7 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

درس طراحی و تحلیل الگوریتم‌ها یکی از پایه‌ای‌ترین درس‌های در رشته‌های علوم کامپیوتر و همچنین مهندسی کامپیوتر می‌باشد. هدف از این درس، مطالعه و بررسی روش‌های طراحی الگوریتم‌ها برای حل مسائل مختلف و چگونگی تحلیل و اثبات درستی آنها می‌باشد. همچنین دسته‌بندی مسائل و شناسایی مسائل محاسباتی سخت، که در زمان قابل قبول نمی‌توان جواب آنها را به دست آورد، نیز پوشش داده می‌شود. درس طراحی الگوریتم توسط استاد محمد قدسی در دانشگاه صنعتی شریف ضبظ شده استتوضیحات :جلسه 4 این درس به دلیل مشکل فنی موجود نیست.
دوره طراحی الگوریتم دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 23 ساعت و 7 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط محمد قدسی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره طراحی الگوریتم را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های فناوری و علوم کامپیوتر سراسر اینترنت را در صفحه فناوری و علوم کامپیوتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی