اطلاعات دوره
آموزش روش حریصانه در طراحی الگوریتم (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش روش حریصانه در طراحی الگوریتم (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

درس طراحی الگوریتم یکی از دروس مهم رشته کارشناسی کامپیوتر است که یادگیری آن نسبتا سخت است. این آموزش علاوه بر سادگی دارای ویژگی جامع بودن است که حاصل بیش از ۲۰ سال سابقه تدریس در دانشگاه است. این آموزش با توجه به دو منبع مهم آیت درس یعنی کرمن و نیپولیتان تهیه شده است. ما در این آموزش قصد داریم تا بخش اول روش حریصانه در طراحی الگوریتم را مورد بحث و بررسی قرار دهیم.
دوره آموزش روش حریصانه در طراحی الگوریتم (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 53 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر فرشید شیرافکن مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش روش حریصانه در طراحی الگوریتم (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های فناوری و علوم کامپیوتر سراسر اینترنت را در صفحه فناوری و علوم کامپیوتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

طاهره

تمامی تدریس های استادشیرافکن عالی هستند.

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی