اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش پروژه محور اس کیو ال سرور – ایجاد ویو سفارش فروشگاهی با SQL Server  (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش پروژه محور اس کیو ال سرور – ایجاد ویو سفارش فروشگاهی با SQL Server  (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:پوریا مفضلی0
  • زمان:38 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

SQL Server، سیستم مدیریت پایگاه داده (DBMS) شرکت مایکروسافت است که برای ذخیره، مدیریت، و دسترسی به اطلاعات در یک محیط وابسته به وب یا شبکه استفاده می‌شود. این نرم‌افزار قابلیت‌هایی برای مدیریت پایگاه داده‌های رابطه‌ای را فراهم می‌کند که برای بسیاری از برنامه‌های کاربردی، از جمله برنامه‌های مربوط به کسب‌وکار، وب سایت‌ها و برنامه‌های نرم‌افزاری، ضروری است. با توجه به رشد داده در دنیای امروز، فراگیری SQL Server به عنوان یکی از قدرتمندترین نرم‌افزارهای مدیریت داده از اهمیت بالایی برخوردار است. فراگیران و متخصصین این نرم‌افزار می‌توانند در حوزه مختلفی وارد بازار کار شوند که از جمله آن می‌توان به شرکت‌های تولیدکننده نرم‌افزار اشاره کرد. معمولا نرم‌افزارهای یکپارچه که تحت عنوان نرم‌افزارهایERP شناخته می‌شوند، از یک UI یا پوسته نرم‌افزار و یک پایگاه داده یا دیتابیس تشکیل شده‌اند. یک شخص آشنا به SQL Server می‌تواند به عنوان پشتیبان دیتابیس این‌گونه نرم‌افزارها در شرکت تولیدکننده آن مشغول به فعالیت شود. از دیگر حوزه‌هایی که یک متخصص دیتابیس یا DBA می‌تواند مشغول به فعالیت شود، حضور در شرکت‌های صنعتی و یا تولیدی است که دارای یک دیتابیس SQL در مجموعه نرم‌افزاری خود هستند. از سایر حوزه‌های کاری متخصصین دیتابیس و SQL Server می‌توان به انجام پروژه‌های شخصی این حوزه و همچنین تدریس و آموزش مباحث این نرم‌افزار اشاره کرد. همچنین با توجه به اهمیت هوش مصنوعی و به‌خصوص نرم‌افزارهایی مانند PowerBI، فراگیری SQL Server در استفاده بهتر و کاربردی‌تر از این نرم‌افزارها نیز اهمیت بالایی دارد.
دوره آموزش پروژه محور اس کیو ال سرور – ایجاد ویو سفارش فروشگاهی با SQL Server  (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 38 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط پوریا مفضلی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پروژه محور اس کیو ال سرور – ایجاد ویو سفارش فروشگاهی با SQL Server  (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی